عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ آبان‌ماه

در این بسته خبری از امضای شش تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در مراغه تا افتتاح پایانه مسافربری غدیر شهرداری قشم و بهسازی و آسفالت ۵۵ هزار مترمربع از معابر شهری بروجن را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

امضای ۶ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه به آماده‌سازی اطلس سرمایه‌گذاری طی دوره ششم شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: در این مجموعه ۳۹ بسته سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف آماده شد که تاکنون ۶ مورد از آنها به عقد تفاهم‌نامه منتهی شده است.

افتتاح پایانه مسافربری غدیر شهرداری قشم

میرداد میردادی، شهردار قشم از افتتاح پایانه مسافربری غدیر با شش هزار مترمربع مساحت و اعتبار ۴۸ میلیارد ریال خبر داد.

جمع‌آوری ۵۳ هزار تن پسماند در رفسنجان

محمدعارف پوراسداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان به بیان عملکرد این معاونت ظرف یک‌سال اخیر پرداخت و از جمع‌آوری بیش از ۵۳ هزار تن پسماند شامل پسماندهای خانگی ظرف یک سال گذشته خبر داد.

شهرداری گرگان از محکومان اجتماعی در حوزه‌های شهری استفاده می‌کند

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان گفت: شهرداری با هماهنگی دستگاه قضائی از افرادی که به خدمات اجتماعی محکوم شده‌اند در حوزه‌های شهری استفاده می‌کند.

بهسازی و آسفالت ۵۵ هزار مترمربع از معابر شهری بروجن

حمزه‌علی ولییان، شهردار بروجن از بهسازی و آسفالت معابر شهری در سطحی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع خبر داد.

ابتکار عمل شهروندان شهرکرد در احداث بوستان علم الهدی

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: خلاقیت شهروندان خوش‌ذوق در احداث بوستان علم‌الهدی قابل تقدیر است و چه خوب بود اگر همه ما در قبال سرمایه‌ای که در اختیارمان قرار گرفته است، مسئولیت‌پذیر باشیم و با ابتکار عمل بتوانیم شهر زیباتری را برای خود بسازیم.

آمار دقیقی از کوچه‌های خاکی و بی‌نام شهر نداریم

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند گفت: کارگروه فنی و عمرانی و بهسازی معابر شهری با هدف شناسایی معابر و محلات بی‌نام و بدون آسفالت در شهرداری تشکیل شده است.

تعویض لامپ‌های بوستان‌های محلی بهاباد

علیرضا کاظمی، شهردار بهاباد از تعویض و نصب لامپ‌های LED در پارک‌های محله‌ای سطح شهر، توسط واحد خدمات شهری خبر داد.


کد خبر 617139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.