تمهیدات شهرداری اصفهان برای برگزاری  راهپیمایی ۱۳ آبان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای عبور و مرور شهروندان به‌منظور شرکت در راهپیمایی استکبارستیز ۱۳ آبان در روز جمعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حق‌شناس اظهار کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان اصفهان، به منظور شرکت در مراسم یوم الله ۱۳ آبان و همراهی درراهپیمایی سراسری استکبارستیز، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تمهیداتی را درنظر گرفته است.

وی در خصوص و تمهیدات پیش‌بینی شده، تصریح کرد: پارکینگ های اطراف میدان امام خمینی (ره) شامل پارکینگ های حکیم، کرمانی، خراسانی و فرشادی به‌منظور رفاه حال شهروندان، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ رایگان است، همچنین آغاز فعالیت خطوط اتوبوسرانی از ساعت ۶:۳۰ با افزایش تعداد اتوبوس در خطوط منتهی به میدان امام خمینی (ره) و بازگشت پس از اتمام نماز جمعه خواهد بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان زمان آغاز به کار مترو را در روز جمعه ۱۳ آبان، از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب به صورت یکسره، اعلام کرد و گفت: ایستگاه‌های قدس، علیخانی، کاوه، باهنر، امام حسین (ع)، سی‌وسه پل، آزادی و صفه از ساعت ۸ در فاصله زمانی ۱۱ دقیقه فعالیت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور یادآوری به شهروندان، محل خروج ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) جهت راهپیمایی از طریق پیاده‌راه سپاه به سمت میدان امام (ره) میسر است.

کد خبر 616614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.