شهرکردی‌ها از وجود خودروهای سنگین در این شهر گلایه‌ دارند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد، گفت: شهروندان این شهر از وجود خودروهای سنگین در معابر شهر گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _پنجشنبه دوازدهم آبان‌ماه_ در یکصدوسی‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان جهت حضور در ورزشگاه رسالت ناحیه غرب یک زمین هزارمتری پیش‌بینی شده است که برای ۱.۵ هکتار آن زیرسازی و آسفالت سرد انجام شد.

وی با اشاره به ابلاغ حکم شهردار شهرکرد، افزود: شورای اسلامی شهر موظف است کارها را از طریق شهردار پیگیری کند، چراکه پیگیری از طریق معاونان و مدیران خارج از حیطه اختیارات شورای اسلامی شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: با وحدت، همدلی و همکاری با شهردار باید گره از مشکلات باز کرد و پروژه‌های شهری از جمله پروژه‌های روگذر و زیرگذر را اجرا کرد.

وی رسیدگی به خواسته‌ها و مطالبات مردم در راستای رفع مشکلات ترافیکی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مردم از وجود خودروهای سنگین در شهر گلایه‌مند هستند و اجرای ادامه کمربندی جنوب می‌تواند بخشی از مشکلات ترافیکی شهر را رفع کند.

وی گفت: برای رفع مشکلات و توسعه شهر باید تمام واحدهای شهرداری با شورای اسلامی شهر همکاری لازم را داشته باشند.

بودجه سال آینده کارشناسی شود

یوسف صادقی، نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: شهرداری باید روند توافقات خود با مالکانی که اراضی آن‌ها قرار است در طرح جامع الحاق شود، به شورای اسلامی شهر اعلام کند.

وی گفت: در راستای اجرای ادامه کمربندی جنوب نیز مشاور طرح باید راهکارهای لازم و قابل اجرا را بررسی و به شورا و شهرداری ارائه دهد.

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: ما نماینده مردم هستیم و باید مطالبات مردم را پیگیری کنیم که یکی از مطالبات آن‌ها اجرای ادامه کمربندی ۱۵ خرداد است، اما شهرداری به تنهایی قادر به اجرا نیست و سایر مسئولان متولی امر باید همکاری لازم را با مدیریت شهری داشته باشند.

بیگی ضمن تبریک به شهردار جدید، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهرکرد آماده همکاری با شهردار تازه منصوب شده در راستای رفع مشکلات شهر است.

فرشاد چراغپور، رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: با وفاق، همدلی و وحدت، همکاری لازم را با شهردار جهت رفع مشکلات شهری خواهیم داشت، چراکه عملکرد شهردار کارنامه شورای اسلامی شهر است.

وی با اشاره به شیوع ویروس آنفلوانزا در استان و شهرکرد، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود با هماهنگی آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی، استانداری مدارس شهرکرد را به مدت یک هفته تا ۱۰ روز تعطیل کند.

داوود نجفی، رئیس کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهرکرد ضمن تاکید بر آسفالت معابر شهر، گفت: درحال حاضر وضعیت آسفالت ناحیه غرب، جنوب شهر و میرآباد قابل تعریف نیست و آسفالت نامناسبی دارد، بنابراین باید وضعیت آسفالت معابر ساماندهی شود.

وی با اشاره به بودجه سال آینده شهرداری شهرکرد افزود: بودجه سال آینده باید کارشناسی و بررسی شود تا نیاز به جابه‌جایی بودجه نباشد، لذا ضرورت دارد پیوست‌های بودجه مشخص باشد و در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شود.

کد خبر 616610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.