شوراها خدمت‌رسانی به شهروندان را الگو قرار دهند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: سیاست‌زدگی یکی از آفت‌های شوراها است و شوراها باید خدماتی باشند و خدمت‌رسانی به جامعه را الگوی کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر نظری امروز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ در دیدار با اعضای شورای ششم شهر کاشان بیان اینکه همدان از شهرهایی است که در تاریخ می‌درخشد، اظهار کرد: شهر همدان دارای تاریخ و پیشینه‌ای کهن است در این کهن شهر و دیگر شهرهای این استان همدان بقایای آثار باستانی و تاریخی فراوانی مانند کتیبه‌ها، برج‌ها و کاروانسراها بناهای واجد ارزشی وجود دارد که یادآور دوران عظمت و شکوه ایران باستان است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های بلند کهن شهر همدان، آرامگاه بوعلی سینا است که آوازه و دانش آن در جهان زبانزد بوده است، ادامه داد: همدان از شهرهایی است که هزاران بار در تاریخ مورد تاخت و تاز قرار گرفته است و امروز با توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند یکی از شهرهای هدفمند کشور در مباحث علمی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در حال حاضر، استان همدان به علت داشتن مراکز تاریخی و دیدنی به عنوان پنجمین شهر فرهنگی و توریستی ایران معرفی شده است و از نظر علمی نیز با وجود مراکز دانشگاهی و علمی به عنوان یکی از قطب‌های دانشگاهی کشور مشهور است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب همدان طرح توانمندسازی شهر از دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری (مدظله) به این شهر بوده است، تصریح کرد: با اجرای موفق این طرح، توانمندسازی به عنوان الگو در کل کشور تسریع یافت.

نظری با اشاره به اینکه سیاست‌زدگی یکی از آفت‌های شوراها است، گفت: شوراها باید خدماتی باشند و خدمت‌رسانی به جامعه را الگوی کار خود قرار دهند.

کد خبر 616221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.