خدمت به ایثارگران، نیازمند مشارکت ملی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران گفت: خدمت به ایثارگران و خاندان معظم شهدا، نیازمند مشارکت ملی است و از همه نهادها و دستگاه‌ها که در تحقق این واجب همگانی در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران ایستادند، قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالله مرتضوی در آیین گرامیداشت شهدای مدفون در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در سخنانی ایثار مجدانه توأم با ایمان را از خصوصیات بارز شهدا دانست و اظهار کرد: بسیاری از شهدای ما در دوران جنگ تحمیلی، حتی فرزندانشان را یک‌بار هم ندیدند و این نشئت گرفته از ایمان و اعتقاد شهدا است.

وی افزود: جوانان این مرزوبوم با هدایت‌های داهیانه معمار کبیر انقلاب و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مسیری قدم برداشتند که برگرفته از تعالیم دینی و مکتب حسینی بود و همچنان نیز در این راه حرکت می‌کنند که همین موجب شده است تا لرزه بر اندام تمام مستکبران و ظالمان جهان بیفتد؛ شهدای مدافع حرم و افول صهیونیسم در جبهه مقاومت، ثمره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مرتضوی در ادامه با ادای احترام به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم تصریح کرد: همه ما در برابر بغض فرزندان شهدا مسئول هستیم. امروز راه شهدا روشن و استوار است و ما باید با ادامه راه ایثار و فداکاری شهیدان، ضمن مراقبت از اسلام و انقلاب، دین خود را به فرزندان شهدا ادا کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان در پایان با تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، گفت: خدمت به ایثارگران و خاندان معظم شهدا نیازمند مشارکت ملی است و از همه نهادها و دستگاه‌ها که در تحقق این واجب همگانی در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران ایستادند، قدردانی می‌کنم.

کد خبر 616151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.