کی‌روش به رکورد بیرانوند رسید؟+عکس

تمرین نوبت عصر بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، روز گذشته در مجموعه پک برگزار شد؛ در این بین پرتاب دست سرمربی تیم کشورمان در کنار مدافع جوان پیکان از چشم عکاس تیم ملی دور نماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بیرانوند گلر ملی‌پوش تیم پرسپولیس، چند سال گذشته به‌عنوان یکی از مهره‌های ثابت تیم ملی در لیست مربیانی همچون کارلوس کی‌روش، دراگان اسکوچیچ و مارک ویلموتس قرار داشته است.

بیرانوند علاوه بر تبحر در مهار پنالتی، نسبت به سایر دروازه‌بان‌های شاغل در لیگ برتر ایران پرتاب دست‌های بلندتری دارد و همین موضوع سبب شد در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه این توانایی علیرضا بیرانوند مورد تعریف و تمجید رسانه‌های اروپایی قرار بگیرد.

گلر پرسپولیس هم‌اکنون به عنوان اصلی‌ترین گزینه کی‌روش برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مجموعه پک در کنار سایر ملی‌پوشان تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

تصاویر منتشر شده از تمرین نوبت عصر روز گذشته تیم کشورمان نشان می‌دهد که کی‌روش در کنار سامان فلاح، مدافع جوان تیم پیکان در حال پرتاب کردن توپ به سبک و سیاق دروازه‌بانان است و هنوز مشخص نیست که سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران موفق شده رکورد بیرانوند را در تمرینات بشکند یا خیر.

کی‌روش به رکورد بیرانوند رسید؟+عکس

کد خبر 616052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.