همه با هم برای تیم ملی+ عکس

در حاشیه تمرین روز گذشته تیم ملی، رئیس فدراسیون و نایب‌رئیس وی در مجموعه پک حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تمرین نوبت عصر بازیکنان تیم ملی فوتبال روز گذشته در مجموعه پک برگزار شد و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه محمدمهدی نبی میهمان اردوی تیم کشورمان بودند و برای مدتی هم به خوش‌وبش با اعضای تیم ملی ایران پرداختند.

تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و در زمان حضور «دراگان اسکوچیچ» به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال شاهد رفتار و واکنش‌هایی از سوی بازیکنان بودیم که نشان می‌داد تا حدودی تضاد و اختلاف‌نظر در میان آن‌ها حاکم است، این مسئله باعث شد تا مهدی تاج با هدف تزریق آرامش به تیم ملی وارد گردونه انتخابات شود.

تاج پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون، تصمیم گرفت که تغییر و تحولاتی را در کادرفنی تیم کشورمان ایجاد کند و همین موضوع، زمینه‌ساز انتقاداتی نسبت به او شد چراکه ملی‌پوشان فوتبال ۷۰ روز تا رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فاصله داشتند و این طور تلقی می‌شد که جدایی اسکوچیچ، مهلک‌ترین اتفاقی است که بازیکنان تیم کشورمان تجربه خواهند کرد.

همه با هم برای تیم ملی+ عکس

با این حال حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران با یک رخداد خوشایند همراه شد. این سرمربی پرتغالی در ابتدا ارتباط دوستانه‌ای را با تیم‌های لیگ‌برتری برقرار کرد تا در اولین گام آرامش نسبی را به تیم کشورمان برگرداند و پس از آن برنامه‌های مدنظر خود را برای آمادگی بازیکنان ارائه داد.

بنابراین می‌توان گفت تاج و نبی در آستانه شروع رقابت‌های جام‌جهانی با حضور در اردوی تیم ملی به نوعی حرکت ناتمام کی‌روش را درخصوص ایجاد همدلی و اتحاد کامل کردند تا ملی‌پوشان فوتبال با خیال راحت به مصاف انگلیس، ولز و آمریکا بروند.

همه با هم برای تیم ملی+ عکس

کد خبر 616032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.