ضرورت افزایش سهم شهرداری از ارزش افزوده

شهردار زرند گفت: سهم شهرداری از ارزش افزوده، متناسب با منابع درآمدهای صنعتی فعال در شهر نیست و باید افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز- دوشنبه نهم آبان‌ماه - در دیدار با سرپرست جدید اداره امور مالیاتی زرند ضمن تبریک انتصاب وی به سمت امور مالیاتی شهرستان زرند، اظهار کرد: با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری مدیران شهرداری زرند فعالیت‌های شهرداری در مسیر خدمت رسانی قرار گرفته است.

وی افزود: فعالیت‌های شهرداری و خدمت رسانی این نهاد مستلزم مشارکت شهروندان در پرداخت مالیات است

شهردار زرند خاطرنشان کرد: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از سوی کارخانجات صنعتی و نهادهای بزرگ و تولیدی می‌تواند تأثیر بسزایی در احداث یا تکمیل پروژه‌های عمران شهری داشته باشد.‌

ضیاءالدینی با بیان اینکه شرکت‌های بزرگی در زرند فعالیت دارند که باید حق و حقوق این شهر را پرداخت کنند، گفت: سهم شهرداری از ارزش افزوده متناسب با منابع درآمدهای صنعتی فعال در شهر نیست و قطعاً باید افزایش پیدا کند.

اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده به پیشبرد اهداف شهرداری کمک می‌کند

مهدی قاسمی، رئیس اداره امور مالیات شهرستان زرند نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری شهرداری با اداره مالیات شهرستان زرند، گفت: اجرای صحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده، می‌تواند به پیشبرد اهداف شهرداری و تسریع در فعالیت‌های عمرانی کمک مؤثری کند.

وی با اشاره به نقش شهرداری‌ها در توسعه شهرها، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم نهایت همکاری و تعامل را با شهرداری زرند داشته باشیم تا خللی در خدمات این سازمان به مردم ایجاد نشود.

رئیس اداره امور مالیات شهرستان زرند افزود: شهر زرند بیش از هر زمان دیگر نیاز به انجام فعالیت‌های عمرانی دارد و ما نیز سعی خواهیم کرد در همه زمینه‌ها در کنار مجموعه شهرداری باشیم.

قاسمی گفت: امیدواریم با اتحاد و هماهنگی بیشتر بتوانیم خدمت گذاران خوبی برای شهروندان زرندی باشیم.

کد خبر 615979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.