فرار کایسری‌اسپور از شکست خانگی در حضور حسینی و کریمی

تیم فوتبال کایسری‌اسپور در هفته دوازدهم سوپرلیگ ترکیه در حضور سیدمجید حسینی و علی کریمی به تساوی دو بر دو مقابل آدانادمیراسپور دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته تیم فوتبال کایسری‌اسپور در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه میزبان آدانا دمیراسپور بود و در شرایطی‌که دو بر صفر از آدانا عقب بود، با کامبکی دیدنی از شکست خانگی برابر حریف خود گذشت؛ این دیدار با تساوی پرگل دو بر دو به پایان انجامید.

سیدمجید حسینی و علی کریمی، دو ملی‌پوش ایرانی کایسری‌اسپور از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند؛ نکته جالب‌توجه و البته عجیب، استفاده سرمربی کایسری‌اسپور از علی کریمی در قلب خط‌دفاعی بود که وی را زوج سیدمجید حسینی کرد.

کریمی در پست غیرتخصصی‌اش نمایش خوبی از خود ارائه نکرد و دقیقه ۷۲ تعویض شد و به بیرون رفت؛ هافبک ایرانی کایسری‌اسپور نمره ضعیف ۵.۶ را دریافت کرد که طبیعتاً با توجه به حضور در پست دفاع‌مرکزی دور از انتظار نبود.

سیدمجید حسینی نیز در خط‌دفاعی قرار گرفت و بازی خوبی به نمایش گذاشت؛ حسینی یک کارت‌زرد در این بازی دریافت کرد و به‌طور کامل در زمین بود. حسینی نمره خوب ۶.۹ را از این بازی گرفت.

کایسری‌اسپور با این تساوی خانگی، ۲۰ امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول ایستاد.

کد خبر 615917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.