عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم آبان‌ماه

در این بسته خبری از شناسایی ۵۵ نقطه بحرانی در زنجان تا آغاز عملیات پروژه پارک ساحلی خرمشهر و برتری شهرداری بیرجند در حوزه پدافند غیرعامل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برتری شهرداری بیرجند از نظر پدافند غیرعامل در کشور

مهدی بهترین، شهردار بیرجند هم با اشاره به کسب رتبه برتر این شهرداری از نظر پدافند غیرعامل، گفت: در پنجمین همایش ملی پدافند شهری که به همت سازمان پدافند غیرعامل و میزبانی وزارت کشور برگزار شد، شهرداری بیرجند در حوزه پدافند غیرعامل به عنوان شهرداری نمونه معرفی شد.

نامگذاری یکی از معابر مشگین‌شهر به نام بانوی فداکار شهیده مریم عیوضی

علی قلی‌پور، شهردار آلنی مشگین‌شهر گفت: یکی از معابر این شهر به نام شهیده مریم عیوضی بانوی فداکاری که جان خود را برای نجات دو دختر خردسال همسایه در حادثه آتش‌سوزی هدیه کرد، نامگذاری می‌شود.

کاشت بیش از ۴۰۰ هزار گل فصلی در شهر بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز، شهرداری بجنورد جهت زیبا سازی، طراوت فضاهای شهری و ارتقای سطح سلامت روحی شهروندان، کاشت بیش از ۴۰۰ هزار گل فصلی در خیابان‌ها، میادین، پارک‌ها و معابر سطح شهر را آغاز کرده است.

اجرای پروژه‌های شهرداری محمودآباد براساس نیاز شهر و شهروندان

مهدی بهشتی مقدم، شهردار محمود آباد نمونه گفت: در شش ماهه اول سال جاری پروژه‌ها و اقدامات مؤثری در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه عمرانی صورت گرفته که بر اساس نیاز شهر و شهروندان است.

شناسایی ۵۵ نقطه اولویت‌دار و بحرانی در حوزه آب‌گرفتگی معابر

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان با اشاره به حجم بالای مناطق بحرانی آب گرفتگی سطح شهر گفت: ۵۵ نقطه اولویت‌دار و بحرانی در این حوزه شناسایی شده و تلاش داریم که امسال مشکل همه آنها مرتفع شود.

حضور رفسنجان در پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان

سیدمحسن سجادی، معاون هنری شهرداری رفسنجان از حضور شهر رفسنجان در پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کارمانیا در کرمان خبر داد.‌

آغاز عملیات پروژه پارک ساحلی خرمشهر

کفپوش‌گذاری و احداث پیاده‌روی بلوار ساحلی در ادامه عملیات اجرایی پروژه فاز دوم احداث پارک ساحلی از مسیر بعد از بازار جگرفروشان تا انتهای بلوار ساحلی توسط شهرداری خرمشهر آغاز شد.‌

نصب المان‌های دفاع مقدس در قرچک

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک از نصب المان‌های ویژه دفاع مقدس و ایثار و شهادت در این شهر خبر داد.‌

کد خبر 615508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.