راه‌اندازی سیستم حقوقی شهرداری در دستور کار سازمان فاوا

رئیس سازمان فاوا شهرداری خرم‌آباد گفت: این سازمان در راستای رفع و رجوع مسائل حقوقی شهرداری، راه‌اندازی سیستم حقوقی را در دستور کار دارد.

بهزاد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه که یکی از دغدغه‌های شهرداری و در دستور کار سازمان فاوا است، موضوعات حقوقی شهرداری رفع و رجوع می‌شود.

وی از راه‌اندازی بایگانی ریلی در شهرداری خبر داد و افزود: با راه‌اندازی آرشیو الکترونیکی، تمام اوراق پرونده وارد سیستم شهرداری می‌شود و کارشناسان در مناطق، دفاتر و کارگزاری‌ها از طریق آرشیوی که توسط بایگانی ریلی تهیه می‌شود به این اسناد دسترسی خواهند داشت.

رئیس سازمان فاوا شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری که یک سیستم قدرتمند است و هم‌اکنون ۴۰ کلان‌شهر را پوشش می‌دهد، می‌تواند به چهار شکل ممکن از جمله اپلیکیشن موبایل، تلفن گویا و سیستم کاغذ محور ارائه شود و در صورت موافقت و درخواست شورا، این سامانه نیز در شهرداری راه‌اندازی می‌شود.

کرمی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که پیگیری کردیم، تفاهم‌نامه سازمان نظام مهندسی و شهرداری خرم‌آباد از طریق وب‌سرویس است که توسط شرکت صبا رایانه خریداری شده است، در قالب این تفاهم‌نامه دو موضوع شامل گزارش‌های مرحله‌ای مهندسان ناظر و تهیه نقشه‌های الکترونیکی بدون کاغذ را هدف گذاری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه کار در مراحل پایانی است، سازمان نظام مهندسی در میانه راه درخواست را عوض کرده است و با مشکل مواجه شده‌ایم.

کد خبر 615379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.