«گل‌ها» مشکلات ترافیکی «روشن‌دشت» را کاهش می‌دهد

سرپرست منطقه چهار شهرداری اصفهان با اشاره به احداث بلوار گل‌ها حدفاصل انتهای خیابان ولی‌عصر(عج) در شهرک روشن‌دشت تا بلوار رضوان، گفت: اجرای این پروژه ۲۱ میلیارد تومان هزینه دارد و آزادسازی آن انجام شده است.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خیابان گل‌ها، اظهار کرد: احداث بلوار گل‌ها واقع در شهرک روشن‌دشت در دستور کار منطقه چهار قرار گرفته است و پس از اجرای فاز طراحی، عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه احداث بلوار گل‌ها دسترسی آسان و سهولت در تردد ساکنان روشن‌دشت و خیابان ارغوانیه را به همراه دارد، ادامه داد: این پروژه نوروز سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست منطقه چهار شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیابان گل‌ها دسترسی شهرک روشن‌دشت از خیایان ولی‌عصر (عج) و خیابان روشن‌دشت به بلوار رضوان و دسترسی‌های محلی را برقرار می‌کند، خاطرنشان کرد: این پروژه در دو باند رفت و برگشت به عرض ۸.۵ متر و همراه با مسیرهای دوچرخه ایمن در دو طرف و فضای سبز با عرض سه متر در اطراف احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: پیاده‌روسازی و نورپردازی خیابان گل‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است که همزمان با افتتاح پروژه از نورپردازی آن نیز بهره‌برداری می‌شود.

زمانی با بیان اینکه اجرای پروژه احداث خیابان گل‌ها ۲۱ میلیارد تومان هزینه دارد و آزادسازی آن انجام شده است، تصریح کرد: طول این خیابان ۹۷۰ متر است و حدفاصل انتهای خیابان ولی‌عصر (عج) تا بلوار رضوان را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: بازار روز کوثر ۱۵ و شهرک کارگاهی شرکت نیک‌اندیش در محدوده خیابان گل‌ها قرار دارد که با توجه به ترافیک زیاد این محدوده، احداث این خیابان مورد مطالبه شهروندان بوده است.

کد خبر 615316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.