رونمایی از نرم‌افزار ماشین‌آلات شهرداری خرم‌آباد

رئیس سازمان فاوا شهرداری خرم‌آباد گفت: این سازمان در راستای کاهش هزینه‌های سرسام‌آور از نرم‌افزار ماشین‌آلات شهرداری رونمایی می‌کند.

بهزاد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین آسیب‌های که به شهرداری وارد می‌شود، هزینه سرسام‌آور ماشین‌آلات سبک و سنگین است، در این راستا نرم‌افزاری خریداری شده است که به زودی رونمایی می‌شود.

وی افزود: ۱۶ خودروی سنگین شهرداری به GPS تجهیز شده است و این سامانه هم‌اکنون فعال است و در اختیار سازمان پسماند قرار دارد.

رئیس سازمان فاوا شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه تمام موضوعات مرتبط با آی‌تی (IT) شهرداری توسط سازمان فاوا انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که ابتدای سال جدید تحول عظیمی در شهرداری ایجاد کرد، راه‌اندازی سیستم بودجه و خزانه‌داری با هماهنگی معاونت توسعه و منابع انسانی شهرداری بود.

کرمی از تهیه نقشه‌های الکترونیک بدون کاغذ خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته بحث دستور تهیه خودکار نقشه مهندسی برای مناطق سه‌گانه، دغدغه تمام واحدهای شهرسازی و تیم ساختمانی شهرداری‌های مناطق بوده است.

وی ادامه داد: دستور تهیه نقشه‌های الکترونیک صددرصد مکانیزه صادر می‌شود و سیستم به صورت خودکار تصمیم می‌گیرد که هر ملک شهری به چه نحو ساخته شود.

کد خبر 615038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.