ایران برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده است+عکس

فیفا در مطلبی قاطعانه، تیم‌ ملی فوتبال ایران را یکی از تیم‌های آماده برای رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ دانست و به تمام شایعات حذف ایران از این رقابت‌ها پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی‌که طی روزهای گذشته حواشی و شایعات زیادی درخصوص حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مطرح شد، نه‌تنها فیفا در جلسه اخیر خود در این زمینه هیچ بحثی نداشت بلکه صفحه رسمی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در توئیتر با انتشار کلیپی به تمام ۳۲ کشور حاضر در جام‌جهانی خوشامد گفت و علاوه‌بر این، سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال نیز ایران را به‌عنوان یکی از تیم‌های جام‌جهانی به رسمیت شناخت و درباره یوزه‌ای ایرانی مطلبی را منتشر کرد.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال شب گذشته در گزارشی به نام پنج ستاره آینده‌دار ایران اشاره کرد که انتظار دارد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بدرخشند و از تیتر «ایران برای سومین حضور متوالی در جام‌جهانی فوتبال آماده است» برای این مطلب استفاده کرد.

فیفا در این گزارش نوشت: تیم‌ملی ایران برای سومین دوره متوالی در جام‌جهانی حضور دارد؛ شاگردان کارلوس کی‌روش امیدوار هستند تا در ششمین دوره حضورشان در جام‌جهانی از مرحله گروهی برای نخستین‌بار صعود کنند.

ایران برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده است+عکس

پنج ستاره‌ای که فیفا از آن‌ها نام برده که انتظار دارد در جام‌جهانی ۲۰۲۲ بدرخشند به ترتیب امیر عابدزاده، امید نورافکن، احمد نورالله‌ی، مهدی طارمی و سردار آزمون هستند.

کد خبر 614784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.