عصرانه خبری شهرهای ایران در اول آبان‌ماه

در این بسته خبری از درآمد پایدار شهرداری‌ها در حد حرف است تا بیشترین درخواست شهروندان رفسنجان از شهردار و اسکن ۴۱ هزار پرونده شهرسازی شهرداری قرچک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

درآمد پایدار شهرداری‌ها در حد حرف است

جواد طالبی، شهردار ساری با بیان اینکه درآمد پایدار شهرداری‌ها فقط در حد حرف شده است، گفت: بودجه سالانه سهم زیادی از تخلفات ساختمانی و عوارض ناشی از آن دارد.

اسکن ۴۱ هزار پرونده شهرسازی شهرداری قرچک

محسن خرمی‌شریف، شهردار قرچک از اسکن ۴۱ هزار پرونده شهرسازی مناطق سه‌گانه مدیریت شهری خبر داد.

بیشترین درخواست در ملاقات مردمی با شهردار رفسنجان

بیشترین درخواست شهروندان رفسنجان از شهرداری در نیمه نخست امسال مربوط به حوزه عمرانی و شهرسازی بوده است.

توجه به اصول پایه و اقدامات زیرساختی موجب ارتقا و اعتلای ورزش شهر می‌شود

سعید شهلی، شهردار قدس گفت: ساماندهی و تجهیز اماکن ورزشی شهرداری جزو برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری است که تعدادی از آنها در دست اجرا است و تعدادی دیگر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

رسیدگی به ۲۸۰ گزارش مردمی در خصوص حمل‌ونقل شهرداری قزوین

مجتبی خانی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری حدود ۲۸۰ گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ به سازمان رسیده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مسئولان بیمه تاکسیرانان را تعیین تکلیف کنند

قاسم خدادادی‌دشتکی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری رودسر گفت: ۵۰۰ نفر از رانندگان تاکسی فعال این سازمان برای بهره‌مندی از بیمه تأمین اجتماعی در سامانه سامح ثبت‌نام کردند، اما پس از گذشت چندین ماه بلاتکلیف هستند؛ بنابراین از مسئولان متولی انتظار داریم بیمه تاکسیرانان را هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف کنند.

اجرای پروژه‌های عمرانی در محله سادات‌نشین ریحان‌

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند گفت: محله سادات‌نشین ریحان یکی از محلات عقب مانده از لحاظ عمرانی و خدمات شهری است و امیدواریم با همکاری شهروندان و معتمدان این محله بتوانیم اقدامات مفیدی را انجام دهیم.

وضعیت بودجه شهرداری خمین طی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری برمبنای رقم ۹۹۷ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که طی ۶ ماه نخست امسال، ۴۴ درصد آن تحقق یافته است.

برآورد ۳ میلیارد تومان خسارت سیل به زیرساخت‌های شهری

حمیدرضا شریعتی‌نیا، شهردار برف‌انبار گفت: سیلاب مردادماه سال جاری، سه میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری ازجمله پل‌ها، درختان و پارک ساحلی خسارت وارد کرده و تاکنون اعتباری برای بازسازی خسارت‌های ناشی از سیل تخصیص داده نشده است.

کد خبر 614150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.