احداث دومین غرفه عرضه میوه‌وتره‌بار قزوین

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین، گفت: یکی از اهداف سازمان از برپایی غرفه‌ها و بازارچه‌های میوه‌وتره‌بار، علاوه بر دسترسی آسان شهروندان به محصولات باکیفیت، کاهش ترافیک و زیبایی منظر شهری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، اصغر الهیاری اظهار کرد: پس از بهره‌برداری از نخستین غرفه میوه‌وتره‌بار و استقبال شهروندان از آن، عملیات اجرایی دومین غرفه با سرعت بیشتری انجام شده است و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دومین غرفه میوه‌وتره‌بار واقع در شهرک مینودر، ضلع جنوب‌غربی میدان حافظ با مساحت ۸۰ مترمربع اجرا شده است، افزود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری آمادگی دارد با همکاری مناطق چهارگانه شهرداری و تأمین زمین تا پایان سال جاری با هدف دسترسی سریع شهروندان، در تمام محلات شهر غرفه و بازارچه‌های میوه‌وتره‌بار دایر کند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف سازمان از برپایی غرفه‌ها و بازارچه‌های میوه‌وتره‌بار علاوه بر دسترسی آسان شهروندان به محصولات باکیفیت، کاهش ترافیک و زیبایی منظر شهری است که این موضوع پس از ساماندهی میوه‌فروش‌های سیار در سطح شهرداری منطقه سه به خوبی مشهود است.

کد خبر 614101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.