نیازمند مدیران قوی و با جسارت هستیم/ لزوم خدمت‌رسانی مسئولان به مردم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیران باید در رفع مشکلات مردم منعطف باشند، گفت: نیازمند مدیران قوی و با جسارت هستیم، اگر مدیری چنین جسارتی ندارد، پست خود را ترک کند و جای خود را به مدیران توانمند و قوی دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه یکم آبان‌ماه_ در نطق میان دستور شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: هر دستگاه اتوبوس حدود هشت میلیارد تومان هزینه دارد، یکی از رانندگان اتوبوس برای اینکه این چند میلیارد تومان بیت‌المال را حفظ کند، مورد حمله فتنه‌گران قرار می‌گیرد، چاقو می‌خورد و آسیب می‌بیند، اما نمی‌گذارد بیت‌المال از بین برود.

وی با اشاره به عیادت اعضای شورای اسلامی شهر از این راننده اتوبوس، گفت: امیدواریم به نحو احسن از این راننده وظیفه‌شناس تقدیر و قدردانی شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دشمنان از صدر اسلام تاکنون به دنبال انداختن سه عمود هستند، گفت: اولین عمود دین، نماز است؛ کوتاهی آموزش و پرورش و والدین به جایی رسیده است که نوجوانان و جوانان نسبت به نماز بی‌تفاوت شده‌اند. دومین عمود، اسلام است، امروز در جامعه نسبت به قرآن و اهل بیت (ع) بی‌تفاوتی‌هایی می‌بینیم، به طوری که نسبت به سال‌های قبل جلسات قرآنی کمتری در شهر برگزار می‌شود که باید حمایت و احیا شود.

وی با بیان اینکه سومین عمود، نظام و رهبری است، افزود: دشمنان به دنبال تضعیف ولی فقیه و ایجاد فتنه هستند.

فلاح ادامه داد: اگر کسی نسبت به نظام اعتقاد ندارد، نباید جایگاهی در ارگان‌ها داشته باشد، همچنین باید تلاش شود تا مردم از نحوه خدمات‌رسانی ادارات ناراضی نباشند، چرا که هرکس در ادارات زمینه‌ساز نارضایتی مردم شود، با فتنه‌گران شریک است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید در رفع مشکلات مردم منعطف باشند. جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و ادارات خدماتی باید مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند، نیازمند مدیران قوی و با جسارت هستیم، اگر مدیری چنین جسارتی ندارد، پست خود را ترک کند و جای خود را به مدیران توانمند و قوی دهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی، حرکتی مردمی بوده است و خواهد بود و با همت و اراده مردم این انقلاب را حفظ خواهیم کرد. تمام مسئولان دولتی و غیردولتی باید در خدمت به مردم کوشا باشند، زیرا خدمت به مردم خدمت به خدا است.

کد خبر 614072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.