از نصب تندیس آتش‌نشان تا اعمال تخفیف در صدور پروانه ساخت

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری مهرماه سال جاری به مناسبت‌های مختلف، اقداماتی در حوزه‌های فرهنگ شهری و شهروندی انجام داده است.

احمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات فرهنگی مجموعه شهرداری در مهرماه سال جاری، اظهار کرد: صدور پیام‌های مشترک رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس، هفته فراجا، مشارکت در برگزاری آئین غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تأمین ۴۰۰ شاخه گل گلایول جهت گلباران قبور مطهر شهدا از اقدامات فرهنگی مدیریت شهری بوده است.

وی با اشاره به برگزاری آئین تجلیل از ایثارگران مجموعه مدیریت شهری به مناسبت هفته دفاع مقدس‌، افزود: بلوار رهبر و میدان ورودی دانشگاه شهرکرد جهت برگزاری آئین تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس فضاسازی شد.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه تندیس کتاب‌خوان همزمان با بازگشایی مدارس با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵ میلیون تومان در میدان دانش رونمایی شد، خاطرنشان کرد: نقاشی و زیباسازی دیوارهای مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی برای ۱۴ مدرسه در محل‌های مختلف شهر ازجمله مناطق کمتربرخوردار همانند منظریه و ناحیه غرب با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان انجام شد.

مولوی اضافه کرد: به مناسبت بازگشایی مدارس، طراحی، چاپ و نصب تابلوهای پازلی میدان معلم و چهارراه دامپزشکی انجام و به مناسبت بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان گل اهدا شد.

وی تصریح کرد: فضاسازی شهری با چاپ و نصب ۲۰۰ متر بنر در سطح شهر به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن‌مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) و مشارکت در برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) در میدان امامزادگان دو خاتون (س) با تأمین سیستم صوت، جایگاه، بنر پشت زمینه و فضاسازی محل انجام شده است.

برگزاری جشن روز سالمند در پارک بانوان

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به تجلیل از مادران سالمند در سرای سالمندان به مناسبت روز جهانی سالمندان، گفت: جشن روز سالمند در پارک بانوان به مناسبت روز جهانی سالمندان با مشارکت شهرداری برگزار و کتاب «رسم محبت» به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و اشاعه آداب مهربانی خریداری و میان کارکنان توزیع شد.

مولوی با اشاره به مشارکت در برگزاری ویژه برنامه روز جهانی کودک، گفت: مشارکت در برگزاری مراسم تجمع بانوان در بیعت با رهبری و ولایت واقع در چهارراه هواپیمایی با فضاسازی و تأمین داربست، ایجاد جایگاه و اهدای شاخه گل رز به مدافعان امنیت، انجام شد.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری با چاپ و نصب صد متر بنر در سطح شهر به مناسبت گرامیداشت روز آتش‌نشان انجام شد، افزود: تندیس آتش‌نشان در چهارراه آتش‌نشانی (میرآباد) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه شهرکرد و مسئولان استانی رونمایی شد.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد ادامه داد: استاندار و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی از آتش‌نشانان تجلیل کردند و مراسمی در مجتمع رفاهی لاله با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری، مسئولان استانی و انتظامی و خانواده آتش‌نشانان برگزار شد.

مولوی با اشاره به حضور کارکنان مجموعه مدیریت شهری در اقامه نماز با شکوه وحدت، تصریح کرد: فضاسازی شهری با چاپ و نصب ۲۰۰ متر بنر در سطح شهر به مناسبت هفته وحدت، ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در ماه مهر انجام شد.

گرامیداشت هفته فراجا با چاپ و نصب ۱۰۰ متر بنر در سطح شهر

وی با بیان اینکه مراسم زیارت عاشورا در نمازخانه شهرداری شهرکرد به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع) با حضور حداکثری کارکنان شهرداری و سازمان‌های وابسته برگزار شد، اظهار کرد: تابلوی پازلی به مناسبت آغاز امامت امام زمان (ع) طراحی، چاپ و نصب شد.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با تاکید بر اینکه فضاسازی شهری با چاپ و نصب صد متر بنر در سطح شهر به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا انجام شد، گفت: مدیریت شهری از فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا تجلیل و با خانواده شهید قاسم فرج‌زاده به مناسبت هفته فراجا دیدار کرد.

مولوی خاطرنشان کرد: مشارکت در برگزاری جشن وحدت و بیعت بانوان با ولایت در شهرکرد، دیدار و عیادت مدیران شهری از مدافعان امنیت استان و طراحی پوستر، بنر و نصب آن در سطح شهر با موضوع جوانی جمعیت از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری بوده است.

وی افزود: شهرداری به منظور فرهنگ‌سازی جوانی جمعیت، اعمال تخفیف در صدور پروانه ساخت و عوارض ساختمانی برای خانواده‌های دارای حداقل سه فرزند را با سن کمتر از ۲۰ سال پیش‌بینی کرده است.

کد خبر 614043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.