مقابله شورای ششم شهر با ساخت‌وساز غیرمجاز در پایتخت

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداران مناطق بدانند که شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم از مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _ یکشنبه یکم آبان‌ماه_ در نودونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم بارها نسبت به موضوع ساخت‌وساز غیرمجاز تذکر دادند؛ موضوعی که اگر رخ دهد می‌تواند برای نسل آینده در شهر تهران مشکل‌ساز شود.

وی ادامه داد: در این زمینه گزارشی در خصوص منطقه پنج شهر تهران در مورد اراضی «مرادآباد» که اراضی ملی بوده، مطرح شده که به دلیل غفلت در گذشته حدود دو میلیون و ۱۶۰ هزار مترمربع به صورت رسمی به شهروندان واگذار شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این مدت عده‌ای سودجو به شهروندان در همین اراضی وعده ساخت‌وساز دادند و بارها در خصوص این موضوع درگیری رخ داده است.

وی تصریح کرد: با مصوبه شورای تأمین و کمک دادستان تهران و همراهی نیروی انتظامی روز پنجشنبه با ۶۰۰ نفر که شامل ۲۰۰ نفر از نیروی انتظامی و ۴۰۰ نفر نیروی اجرایی اقدام به تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز کردند.

نادعلی در خصوص مقابله شورای ششم شهر با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در پایتخت، افزود: شهرداران مناطق بدانند که شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم از مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز حمایت می‌کند، چرا که نباید ساخت‌وساز غیرمجازی در تهران اتفاق بیفتد.

کد خبر 614028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.