از هر روش مسالمت‌آمیزی برای انتقال اعتراض استقبال می‌کنیم/حوادث اخیر برنامه‌ریزی شده بود

سخنگوی دولت گفت: دولت از هر روش مسالمت‌آمیز و مناسبی برای انتقال حرف و کلام تا اعتراض استقبال می‌کند. حوادث اخیر برنامه‌ریزی شده بود، دشمنان به دنبال بهانه‌ای بودند تا این عملیات را اجرا کنند.

به گزارش ایمنا، علی بهادری‌جهرمی، در برنامه صف اول شبکه خبر با استناد به سخنان رهبری مبنی بر اینکه نباید متوقف شویم، اظهار کرد: اگر بخواهیم یک تحلیل راهبردی از حوادث اخیر داشته باشیم، باید ببینیم در ایام اخیر، در سطح منطقه و جهان چه حوادثی رخ داد.

وی با بیان اینکه نظام قدرت جهانی که یک کشور قدرت برتر جهانی بود، در حال تغییر است، بر این نکته که کشورهایی که عملکرد خوبی در این ایام داشته باشند، جایگاه بهتری در جهان آینده خواهند داشت تاکید کرد و گفت: طی سال‌های اخیر سعی شد با سیاست همسایگی، جایگاهی در شأن ایران در هندسه جدید جهانی محقق شود. کشور ما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سعی می‌کند که در نظم جدید جهانی به جایگاه والایی که در گذشته داشت، بازگردد.

سخنگوی دولت با ارائه این تحلیل که دشمن در حوادث اخیر سعی داشت نگذارد کشور در این تغییر نظم جهانی که در حال رقم خوردن است، به جایگاهی که باید و شاید، برسد، ادامه داد: آنها متوجه شدند که تحریم‌ها جواب نمی‌دهد لذا سعی کردند مشغله‌ای را به واسطه مشکلاتی که درون کشور است، ایجاد کنند.

بهادری‌جهرمی بر شنیده شدن اعتراضات مردم تاکید و اظهار کرد: حوادث اخیر برنامه‌ریزی شده بود و دشمنان به دنبال بهانه‌ای بودند تا این عملیات را اجرا کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 614022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.