عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ مهرماه

در این بسته خبری از تامین تجهیزات ورزشی و تندرستی ۲۱ محله نگین خلیج فارس تا انجام بیش از ۶۰۰ عملیات نجات آتش‌نشانی در سبزوار و اتمام عملیات روکش آسفالت بلوار شهید مدرس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تأمین تجهیزات ورزشی و تندرستی ۲۱ محله نگین خلیج فارس

میرداد میردادی، شهردار قشم از تأمین تجهیزات ورزشی و تندرستی برای توزیع در ۲۱ محله نگین خلیج فارس خبر داد و گفت: این اقلام با اعتبار یک میلیارد ریال به منظور افزایش سلامت، شادی و نشاط در میان قشم‌وندان و گردشگران و ایجاد انگیزه حضور بیشتر آنان در پارک‌ها و فضاهای شهری محله‌های سرزمین آب و آفتاب خریداری شده است.

انجام ۶۴۶ عملیات نجات آتش‌نشانی در سبزوار

عباس معصومی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: ۶۴۶ عملیات نجات و آتش‌نشانی به وسیله این سازمان در نقاط مختلف شهر و روستاهای شهرستان در نیمه نخست امسال اجرا شده است.

انجام بیش از ۱۰۰۰ ماموریت توسط آتش‌نشانان گرگان

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۵۹۰ مأموریت توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی انجام شده که نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد کاهش داشته است

تقاطع خیابان علامه طباطبایی و بلوار چمران بازگشایی می‌شود

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار از بازگشایی تقاطع خیابان علامه طباطبایی و بلوار چمران در راستای شناسایی املاک واقع در طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای شهر قیدار توسط شهرداری و شورای اسلامی این شهر خبر داد.

اتمام عملیات روکش آسفالت بلوار شهید مدرس

رضا کیماسی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از اتمام عملیات روکش آسفالت ضلع شرقی بلوار شهید مدرس خبر داد.

بازسازی و نوسازی ۱۱۰ دستگاه تاب زنجیری در بوستان‌های سطح قزوین

محمد صالح صالحی، مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، از بازسازی و نوسازی ۱۱۰ دستگاه تاب زنجیری در بوستان‌ها طی شش ماه اول سال جاری خبر داد.

جشنواره المان‌های فلزی پسته برگزار نمی‌شود

مجتبی میرزمانی، رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان گفت: با توجه داوری تمام طرح‌های ارائه شده برای طراحی المان‌های فلزی پسته در جشنواره بنا به دلایل فنی و هنری طرح‌ها، این جشنواره اجرا نمی‌شود.

کد خبر 613862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.