بازارچه بانوان در خرم‌آباد طراحی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار «بازارچه بانوان» در شمال شهر خرم‌آباد طراحی می‌شود.

کرم نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جلساتی با کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای کمک به زنان سرپرست خانوار برگزار شده است تا با امضای یک تفاهم‌نامه طراحی بازارچه بانوان در خرم‌آباد انجام شود.

وی تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد در قسمت شمال این شهر یک سوله بدون استفاده دارد که این نقطه را برای ایجاد بازارچه بانوان در نظر گرفته‌ایم و اقدامات لازم را با همکاری شهرداری انجام خواهیم داد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد هدف از ایجاد بازارچه بانوان را توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار با اولویت بانوان تحت پوشش کمیته امداد دانست و گفت: نمونه این طرح در دیگر استان‌ها نیز انجام شده و قرار است به‌زودی بازدیدی جهت الگوبرداری طرح برای ایجاد آن در این شهر داشته باشیم تا بتوانیم در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گام برداریم.

وی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار از جمله اقشار کم‌توان جامعه هستند که از فرصت‌های شغلی کمی برخوردارند و با مشکلات اقتصادی زیادی برای تأمین هزینه‌های زندگی مواجه هستند که این امر زمینه آسیب‌پذیری آن‌ها را در جامعه افزایش می‌دهد، تاکید کرد: حمایت و توانمندسازی آن‌ها در کنار ارتقای جایگاه این قشر از جامعه در عرصه‌های متعدد باید از دغدغه‌های جدی مدیران و تصمیم‌سازان دستگاه‌های مختلف باشد.

کد خبر 613615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.