ایستگاه متروی«کشاورز» در قم فعال شد

سرپرست سازمان قطار شهری قم از فعال شدن بیش‌ازپیش پروژه احداث فاز نخست خط یک متروی این کلان‌شهر به‌ویژه در ایستگاه کشاورز و فعالیت شبانه‌روزی پیمانکار در جبهه‌های مختلف این ایستگاه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، جلسه هیئت مدیره سازمان قطار شهری شهرداری قم با حضور شهردار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم و دیگر اعضا در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا انگشت‌باف، سرپرست سازمان قطار شهری قم و عضو هیئت مدیره ضمن ارائه گزارش از پیشرفت و وضعیت کنونی پروژه‌های مترو و مونوریل، از فعال شدن بیش‌ازپیش پروژه احداث مترو به‌ویژه در ایستگاه کشاورز و فعالیت شبانه‌روزی پیمانکار در جبهه‌های مختلف این ایستگاه خبر داد.

اعضای هیئت مدیره، ضمن تبریک انتصاب «انگشت‌باف» به‌عنوان سرپرست سازمان قطار شهری، از برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات در نظر گرفته شده در جهت افزایش سرعت عملیات اجرایی برای پیشبرد پروژه‌های مترو و مونوریل و همچنین تکمیل موارد باقی‌مانده ایستگاه‌های مطهری و کشاورز به‌عنوان دو ایستگاه پرمسافر فاز نخست خط یک مترو حمایت کردند.

کد خبر 613414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.