نیان‌الکترونیک ۳ _ گیتی‌پسند یک/ شاگردان عقیلی در شوک باخت هفته گذشته خوابیده‌اند

تیم والیبال نیان‌الکترونیک در هفته پنجم لیگ‌برتر والیبال با نتیجه سه بر یک از سد گیتی‌پسند گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال قهرمانی مردان ایران امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم مهرماه_ با هفت دیدار پیگیری شد و در مشهد تیم‌های والیبال نیان‌الکترونیک و گیتی‌پسند اصفهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

تیم بدون برد نیان‌الکترونیک خراسان این هفته در سالن مهران مشهد، میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و با کسب پیروزی ۳ بر یک مقابل گیتیزن‌ها، به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافت و در جدول لیگ‌برتر چهار امتیازی شد.

گیتی‌پسند اصفهان در ست نخست این مسابقه با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد تا همچنان یک برد و چهار امتیاز داشته باشد.

شاگردان سعید عقیلی در جدال حساس هفته گذشته، در اصفهان میزبان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی بود و باوجود برتری در دو ست نخست، به یک‌باره کامبک عجیب و سختی از حریف خورد و تن به ۳ بر ۲ شکست داد.

در دیدار امروز، حمید حق‌بین و محمد ابراهیم‌زاده ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند؛ همچنین جدال نیان‌الکترونیک و گیتی‌پسند به‌مدت ۱۲۰ دقیقه طول کشید. محمد عشق‌دوست و مرتضی علایی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند.

کد خبر 613338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.