امیدوحدت؛ آس‌وپاس‌ترین تیم تاریخ!

تقابل تیم‌های دسته‌اولی امیدوحدت خراسان و مس شهربابک به‌دلیل به حدنصاب نرسیدن بازیکنان نماینده مشهد نیمه‌کاره ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال ایران آغاز شد؛ در یکی از بازی‌ها قرار بر این بود تیم‌های فوتبال امیدوحدت خراسان و مس شهربابک در مقابل یکدیگر قرار بگیرند؛ اما تیم فوتبال امیدوحدت خراسان به‌دلیل به حدنصاب نرسیدن ۱۱ بازیکن اصلی‌اش اجازه حضور در زمین را پیدا نکرد و بر همین اساس بازی نیمه‌تمام اعلام شد و طبق رأی کمیته‌انضباطی نتیجه این دیدار نیمه‌تمام، سه بر صفر به‌سود مس شهربابک اعلام خواهد شد.

امیدوحدت فقط هفت بازیکن در اختیار داشت و سپس یکی از بازیکنانش نیز دچار مصدومیت شد تا در نهایت با خلق یک داستان عجیب و غریب دیگر در فوتبال ایران، شگفتی‌های باورنکردنی و ماجراهای زشت را تداوم بخشد.

پس از سقوط تیم فوتبال شهرخودرو یا همان پدیده به لیگ دسته‌اول، امتیاز این تیم به امید وحدت خراسان واگذار شد و حالا وضعیت نابسامان و فاجعه‌بار امید وحدت در هفته‌های اخیر لیگ دسته‌اول فوتبال کشور، باعث شد تا به‌دلیل به حدنصاب نرسیدن ۱۱ بازیکن اصلی، تقابلش در هفته نهم نیمه‌تمام بماند.

هر هفته یک اتفاق باورنکردنی حوالی تیم فوتبال امیدوحدت خراسان رخ می‌دهد، هفته اول به‌دلیل مشکل ثبت قرارداد در زمین حاضر نشدند؛ یک‌بازی ۱۱ گل از حریف دریافت کردند و این هفته نیز بازیکنان اصلی‌شان با ۱۱ نفر نرسیدند.

امیدوحدت با گذشت ۹ هفته از رقابت‌های لیگ دسته‌اول، متحمل ۹ شکست از ۹ بازی شده و بدون‌اینکه گلی بزند، ۴۶ گل از حریفان خود دریافت کرده است؛ به‌نظر نمی‌رسد عمر امیدوحدت به بیشتر از یک نیم‌فصل قد بدهد و باید با این شرایط وحشتناک، در هفته‌های آتی شاهد انحلال یا فروش‌امتیاز امیدوحدت خراسان باشیم‌.

کد خبر 613044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.