شهرداری ساری؛ عضو طلایی مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی

به‌دنبال رایزنی‌های متعدد، نشست‌ها و پیگیری‌های مداوم جواد طالبی شهردار مرکز مازندران و مدیریت و کارکنان این سازمان تابعه، شهرداری ساری توانست عضو طلایی مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری ساری، با توجه به لزوم اهتمام مضاعف به بخش گردشگری و استفاده از روش‌های نوین و علمی تأمین مالی برای پیشبرد اهداف خدمت‌رسانی به مردم، ایجاد مناسبات ساختاری با مدیران نهادهای بین‌المللی به‌منظور معرفی ظرفیت‌های شاخص شهر ساری جهت حضور فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری، این مهم در شرف تبدیل به یکی از اولویت‌های سیاست‌گذاری شهرداری ساری است.

بر این اساس و به دنبال رایزنی‌های متعدد، نشست‌ها و پیگیری‌های مداوم جواد طالبی، شهردار مرکز مازندران و مدیریت و کارکنان این سازمان تابعه، شهرداری ساری توانست عضو طلایی مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی شود.

ارزیابی‌های انجام شده در مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی و استفاده از ظرفیت‌های شهر و شهرداری در بخش سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری موجب شد تا این گواهینامه توسط سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مرکز مازندران به نمایندگی از شهردار مرکز استان از «مجید زنگویی» دبیر کل مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی دریافت شود.

این گزارش حاکی از آن است که با توجه به ظرفیت‌های ویژه استان مازندران در حوزه گردشگری تندرستی به ویژه در ساری، این ظرفیت بالقوه از سوی دستگاه‌های ذیربط بالاخص شهرداری مرکز مازندران برای بهره‌وری مطلوب از دستاوردها و خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد.

حضور در مجامع بین‌المللی، تهیه مضامین تبلیغاتی در حوزه بین‌المللی، ارائه تسهیلات جهت همکاری فعالان این عرصه و تلاش در راستای برندسازی ظرفیت‌های شهر ساری و استان مازندران در هماهنگی با سایر نهادهای متولی ازجمله برنامه‌های شهرداری مرکز استان به شمار می‌رود.

کد خبر 612899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.