امباپه همه اخبار جدایی از تیم فرانسوی را «جعلی» خواند

فوق‌ستاره فرانسوی PSG اعلام کرد درخواستی برای خروج از این تیم نداشته و همه اخبار را جعلی خواند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیلیان امباپه به گزارش‌های کاملاً نادرست که نشان می‌دهد او در ژانویه از پاری‌سن‌ژرمن درخواست خروج کرده است، پاسخ داد.

او که قهرمان جام جهانی شده، در ماه می متعهد به عقد قرارداد سه ساله با قهرمان لیگ یک فرانسه شد، اما با توجه به اینکه روابط کاری در داخل و خارج از زمین به هم خورده، ادعا می‌شود که این بازیکن ۲۳ ساله به ترک پارک دو پرنس مشتاق است. امباپه اصرار دارد که داستان این‌طور نیست، اما نام او بار دیگر به شدت با رئال مادرید و لیورپول پیوند خورده است، بدون اینکه هیچ برنامه‌ای برای خروجش توسط نمایندگانش طراحی شده باشد.

امباپه پس از کمک به PSG برای پیروزی یک بر صفر مقابل مارسی، شب گذشته به خبرنگاران گفت: هرگز در ژانویه درخواست جدایی نکردم. اطلاعاتی که در روز [بازی لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا] منتشر شد، آن را درک نکردم. نه به طور مستقیم و نه غیرمستقیم درگیر این اطلاعات نیستم.

من هم مثل بقیه از این خبر شوکه شدم. مردم ممکن است فکر کنند من درگیر هستم، درحالی‌که اصلاً درگیر آن نیستم. داشتم چرت می‌زدم، وقتی متوجه شدیم مات و مبهوت بودیم. پس از آن، باید با آن کنار می‌آمدیم، مسابقه مهمی داشتیم. فقط می‌خواستم بگویم که خبرها کاملاً دروغ است، من اینجا خیلی خوشحالم.

گفته می‌شود امباپه در این فصل در مقاطعی با هم تیمی خود در پاری سن ژرمن، نیمار درگیر شد، درحالی‌که تیم مربیگری باشگاه را زیر سوال می‌برد، اما او در دیدار شب گذشته با پاسی زیبا نیمار را صاحب توپ کرد و این مرد برزیلی هم دروازه مارسی را باز کرد.

درحالی‌که سوالاتی درباره آینده او در پایتخت فرانسه مطرح می‌شود، امباپه در این فصل ۱۴ گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رسانده و آماده حضور با تیم ملی فرانسه در جام جهانی در کشور قطر است.

کد خبر 612682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.