لزوم بازنگری در مرزبندی مناطق شهرداری تبریز

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز از بازنگری در مرزبندی مناطق شهرداری برای ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، مهدی یوسفی در جلسه هماهنگی محدوده مرزبندی مناطق در حوزه خدمات محله‌ای مناطق یک، دو، سه، هشت و ۱۰، اظهار کرد: با توجه به توسعه شهری، تغییرات زیرساختی و مسائل مختلفی که در سطح شهر رخ می‌دهد و به منظور خدمات‌رسانی بهینه در قالب بحث‌های شهرسازی و خدمات شهرداری در سطح شهر تبریز، بازبینی مرزبندی مناطق توسط این معاونت بررسی شد.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات بهینه در سطح مناطق ده‌گانه شهرداری و ایجاد یکپارچگی در نظام توزیع خدمات شهری، طرح مرزبندی مناطق مورد بازبینی قرار گرفته است و به‌روزرسانی می‌شود.

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز گفت: هدف از برگزاری این جلسات، هماهنگی بیشتر جهت بهبود ارائه خدمات جاری شهری در معابر توسط شهرداری مناطق ده‌گانه است.

وی ارائه دقیق، منظم و به‌موقع خدماتی همچون فضای سبز، تنظیف، مرمت و آسفالت‌ریزی، خط‌کشی و دیگر خدمات را از مزایای مرزبندی مناطق در این طرح دانست و افزود: در واقع هدف از اجرای این طرح تبیین این مسائل در بودجه سال ۱۴۰۲ است که بر اساس تقسیم‌بندی جدید، مناطق مربوطه در هزینه‌های سال آتی خود پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند.

یوسفی افزود: با توجه به ایجاد مسیرگشایی‌های جدید و تغییر در ساختار شهرداری و آغاز به‌کار چند ناحیه در مناطق، نیازمند بررسی و بازبینی مرزبندی مناطق در بازه زمانی دو یا سه سال هستیم.

کد خبر 612343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.