آسمان کویت به‌دست دوومیدانی‌کاران ایران طلایی شد

در حاشیه مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا، نازنین‌فاطمه عیدیان در دوی با مانع و محمدحسام مظفری در دوی ۸۰۰ متر موفق به کسب مدال خوش‌رنگ طلا برای ایران شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا، دوومیدانی‌کاران ملی‌پوش ایران با درخشش در برابر حریفان، آسمان کویت را طلایی‌رنگ کردند و رکوردهای جدیدی را در این رقابت‌ها رقم زدند.

نازنین‌فاطمه عیدیان دونده دوهای با مانع تیم‌ملی کشورمان موفق شد در جریان برگزاری دور نهایی رقابت ماده ۴۰۰ متر با مانع، با ثبت حدنصاب یک‌دقیقه و یک‌ثانیه و چهار صدم‌ثانیه به‌عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کند.

این دونده دختر کشورمان با این زمان، رکورد ملی را شکست و برای نخستین‌بار در تاریخ دوومیدانی بخش بانوان مدال طلا این مسابقات را کسب کرد.

گفتنی است تیم‌ملی ایران تاکنون در هیچ‌یک از رده‌های سنی در بخش بانوان مدال طلا کسب نکرده بود؛ همچنین در این ماده، پس از نماینده کشورمان، ورزشکاران قزاقستان و چین‌تایپه به‌ترتیب با زمان‌های ۱:۰۱.۵۲ دقیقه و ۱:۰۲.۴۰ دقیقه دوم و سوم شدند.

در جریان سومین روز از چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در کویت، محمدحسام مظفری نماینده نوجوان کشورمان در دوی ۸۰۰ متر، با ثبت زمان ۱:۵۳.۳۰ دقیقه به‌عنوان نفر نخست از خط پایان عبور کرد و مدال خوش‌رنگ طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

در این ماده پس از مظفری ورزشکاران هنگ‌کنگ با ۱:۵۳.۴۶ دقیقه و کویت با ۱:۵۸.۰۴ دقیقه به ترتیب نایب قهرمان و سوم شدند.

کد خبر 612271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.