آغاز فاز دوم پروژه "شهید بابایی" مبارکه

عملیات اجرایی پروژه بلوار شهید حمزه بابایی شهر مبارکه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروین صالحی‌، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی امروز _شنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بلوار سردار شهید حمزه بابایی، اظهار کرد: این پروژه یکی از دغدغه‌های شهر بود که فاز نخست آن در دوره چهارم شورای اسلامی شهر مبارکه اجرا شد، اما به دلیل آزاد نشدن ادامه مسیر و اتمام دوره چهارم، این طرح در دوره پنجم مغفول ماند.

وی افزود: اگرچه این پروژه در دوره پنجم مغفول ماند، اما در دوره ششم با حضور شهردار جوان و جهادی شهر مبارکه و شورای اسلامی شهر به ثمر رسید و آزادسازی مسیر انجام شد.

محمدمهدی احمدی، شهردار مبارکه نیز در این مراسم گفت: نام‌گذاری این بلوار به نام این شهید بزرگوار مایه برکت است. با تکمیل و احداث رینگ شهر، بسیاری از مشکلات در حوزه ترافیک و توسعه معابر شهری برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم این بلوار امروز آغاز می‌شود، تاکید کرد: امیدواریم با کار جهادی و شبانه‌روزی بتوانیم تا پیش از پایان سال و همزمان با دهه فجر امسال، این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و در اختیار مردم شهرستان قرار دهیم.

شهردار مبارکه ضمن قدردانی از همه افرادی که در احداث این بلوار همکاری کرده‌اند، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با کار جهادی جواب اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر را بدهیم و با دعای خیر همه شهروندان شرمنده شهدا و مردم این شهر نباشیم.

احمدی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران قبلی در دوره‌های گذشته، کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری از جمله واحدهای املاک، عمران و معاون شهردار کمک زیادی به آزادسازی این مجموعه و اجرای طرح کردند.

به گزارش ایمنا، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بلوار سردار شهید حمزه بابایی با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و با آزادسازی مساحتی بالغ بر ۳۱ هزار مترمربع امروز شنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه و خانواده سردار شهید حمزه بابایی برگزار شد.

کد خبر 612150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.