ضرورت اجرای عملیات پایه‌های روشنایی مسیر پروژه تپه نورالشهدا در شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: لازم است اجرای عملیات پایه‌های روشنایی مسیر پروژه تپه نورالشهدا به عنوان یک اولویت کاری در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _شنبه بیست‌وسوم مهرماه_ با حضور در محل مزار شهدای گمنام ضمن ادای احترام به شهدای والامقام، اظهار کرد: تسریع در روند تکمیل طرح عمرانی تپه نورالشهدا امری ضروری است.

وی گفت: لازم است اجرای عملیات پایه‌های روشنایی مسیر پروژه تپه نورالشهدا به عنوان یک اولویت کاری در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق قرار گیرد.

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد نیز در این بازدید میدانی با بیان اینکه نظارت صحیح و مستمر جزو وظایف اصلی ناظران عمرانی شهرداری شهرکرد است، اظهار کرد: جهت اجرای بدون وقفه آسفالت مسیر تپه نورالشهدا و ارتقای کیفیت اجرای عملیات آسفالت‌ریزی، مراحل اجرای آسفالت از جمله زیرسازی و روسازی به درستی انجام شده است.

به گزارش ایمنا، در این بازدید سرپرست شهرداری شهرکرد دستورات لازم برای تسریع در روند اجرای محوطه‌سازی، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی این پروژه را به پیمانکار با افزایش نیروی‌انسانی صادر کرد و رئیس شورای اسلامی به همراه سرپرست شهرداری شهرکرد از روند اجرایی پروژه تعریض مسیر تپه نورالشهدا بازدید کردند.

کد خبر 612083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.