ایجاد بازارچه بانوان در مجاورت پارک شریعتی

شهردار خرم‌آباد گفت: پارک شریعتی یکی از بوستان‌های میهمان‌پذیر شهر و روزانه پذیرای مسافران و گردشگران از سایر استان‌ها است، بنابراین مکان مناسبی برای ساخت بازارچه محسوب می‌شود.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری ایجاد بازارچه بانوان را در دستور کار قرار داده و به این منظور، در محدوده پارک شریعتی خیابانی در نظر گرفته است که ظرفیت ایجاد ۱۰ تا ۱۵ غرفه ثابت و دائمی را دارد.

وی افزود: از اجرای این طرح استقبال می‌کنیم، اما پیشنهادمان این است که استفاده از بازارچه با اولویت خانواده‌های بی‌سرپرست و تحت پوشش کمیته امداد باشد.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: پارک شریعتی یکی از بوستان‌های میهمان‌پذیر شهر و روزانه پذیرای مسافران و گردشگران از سایر استان‌ها است، بنابراین مکان مناسبی برای ساخت بازارچه محسوب می‌شود.

فتوحی تصریح کرد: پیشنهاد ضرورت ایجاد بازارچه بانوان در هفتادوهشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مطرح شد و شهرداری با استقبال از این طرح و بازدید از مکان بازارچه، زمینه اجرای این طرح را فراهم می‌کند.

وی گفت: با ایجاد این بازارچه‌ها، زنان سرپرست خانوار و زنان بی‌سرپرست می‌توانند محصولات خانگی خود را به نمایش بگذارند تا منبع درآمدی برای خانواده‌های آنان باشد.

به گزارش ایمنا، بازارچه‌های دائمی بانوان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و پیشنهاد شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با محوریت زنان سرپرست خانوار و بی‌سرپرست قرار است در دیگر نقاط شهر نیز اجرایی شود.

کد خبر 612058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.