قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها در دستور کار قرار گرفت

سخنگوی شورای عالی استان‌ها گفت: طرح پیش‌نویس آئین‌نامه ابزارهای تأمین مالی و سرمایه‌گذاری موضوع ماده یک قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دستور کار بود و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد یعقوب باقری امروز _پنجشنبه بیست و یکم مهرماه_ در خصوص دهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها، اظهار کرد: در این اجلاس دو طرح در دستور کار بود و مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: طرح اول در دستور کار دستورالعمل نحوه هزینه کرد اعتبارات آموزشی (موضوع ماده ۱۵ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها) بود که پنج ماده از هفت ماده آن تصویب شد.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها گفت: پیش‌نویس آئین‌نامه ابزارهای تأمین مالی و سرمایه‌گذاری موضوع ماده یک قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز طرح دیگری بود که در دستور کار بود و مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون درآمدهای پایدار پنج وظیفه از جمله آموزش شوراها در اختیار شورای عالی استان‌ها قرار داده شده است که با همکاری وزارت کشور باید انجام شود.

باقری اضافه کرد: معاون حمل و نقل و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی مهمان شورای عالی استان‌ها بودند و در جمع نمایندگان این شورا، مشکلات و مسائل مربوط به حوزه تخصصی خود را مطرح و نمایندگان نیز سوالات خود را عنوان کردند و در پایان معاونان وزارت کشور به سوالات پاسخ دادند.

کد خبر 611787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.