هم‌افزایی شهرداری و پلیس راهور، رفاه هرچه بیشتر شهروندان را به‌دنبال دارد

شهردار بندرعباس گفت: تعامل بین شهرداری و پلیس برای رفع مشکلات شهری و انجام اقدامات مؤثر در کاهش ترافیک و تصادفات، امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در دیدار با سرهنگ مجید صالح‌پور، رئیس پلیس راهور استان هرمزگان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های شبانه‌روزی مجموعه پلیس راهور در راستای ایجاد امنیت و آسایش برای شهروندان، اظهار کرد: تعامل بین شهرداری و پلیس برای رفع مشکلات شهری و انجام اقدامات مؤثر در کاهش ترافیک و تصادفات، امری ضروری است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد امنیت‌پایدار در جامعه نیاز به تلاش مضاعف نیروی انتظامی و پلیس راهور است که در بندرعباس این تلاش به‌صورت شبانه روزی انجام می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با هم‌افزایی و هماهنگی‌های لازم بین شهرداری و پلیس راهور در جهت توسعه هوشمندسازی در حوزه ترافیک گام‌های ارزشمندی برداشته شود.

شهردار بندرعباس تاکید کرد: در این برهه از زمان همکاری و تعامل می‌تواند نقش بسزایی در آرامش و امنیت مردم ایفا کند و مجموعه نیروی انتظامی سعی و تلاش خود را همواره به کار گرفته است تا با کمک مجموعه مدیریت شهری برای تأمین نظم و امنیت تلاش کند.

به گزارش ایمنا، در حاشیه این دیدار سرور ثبت تخلفات با همکاری شهرداری بندرعباس و پلیس راهور استان نصب و راه‌اندازی و از سامانه تلفن ۱۲۰ نیز رونمایی شد.

کد خبر 611592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.