رشد ۱۵۷ درصدی درآمد منطقه ۲ اراک

شهردار منطقه دو اراک از رشد ۱۵۷ درصدی درآمد شهرداری منطقه دو اراک در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: بودجه در نظر گرفته شده سال‌ جاری این منطقه ۲,۷۵۰ میلیارد تومان است که در شش ماهه نخست سال جاری ۲,۱۶۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

مجتبی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درآمد کلی منطقه دو شهرداری اراک (عمومی و تهاتر) طی شش ماه نخست سال جاری، ۱۵۷ درصد رشد داشته است که مازاد درآمد نسبت به مدت تعیین شده محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بودجه در نظر گرفته شده سال‌جاری این منطقه ۲,۷۵۰ میلیارد تومان است که در شش ماهه نخست سال جاری، ۲,۱۶۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.

شهردار منطقه دو اراک همچنین در ارتباط با اقدامات اخیر صورت گرفته در سطح منطقه دو، تصریح کرد: در محله سبحانی، خیابان میراشرفی، تقاطع ولی‌عصر (عج) ۴۰ متر جدول‌گذاری شامل ۲۰ متر جدول نهری، ۲۰ متر جدول کانیو و احداث پل بتنی و در ادامه ۴۰ تن روکش آسفالت انجام شده است.

وی ادامه داد: روکش آسفالت ملک عقب‌نشینی شده در کوچه امید، ۲۰ تن روکش آسفالت در پیاده‌روی واقع در چهارراه ورودی شهرک گردو و ۲۰ تن آسفالت در ملک عقب‌نشینی شده کوچه سلامت واقع در خیابان شریعتی انجام شده است.

قاسمی افزود: ترمیم و بهسازی کف‌فرش پیاده‌راه ابتدای خیابان شهید شیرودی به سمت میدان راه‌آهن، اجرای ۲۰۰ تن روکش آسفالت در کوچه حکامی به همراه بن‌بست‌های کوچه متین پنج و شش، همچنین اجرای ۱۲۰ تن روکش آسفالت در پیاده‌روی خیابان شریعتی بعد از خیابان جماران در دست اجرا است.

وی گفت: در خیابان شریعتی ۱۵۰ تن روکش آسفالت کوچه نهضت یک، کوچه‌های آفتاب سه، چهار و پنج و اجرای ۴۰ تن روکش آسفالت در خیابان فجر جنب بوستان جنت نیز انجام شده است.

کد خبر 611295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.