اهمیت بافت تاریخی برای شورای شهر شیراز در دوره ششم

ناظر شورا در منطقه بافت تاریخی شهرداری شیراز گفت: بودجه عمرانی منطقه بافت برای توسعه در شورای ششم به عنوان دومین بودجه مناطق در نظر گرفته شده است که تاکنون در تاریخ شهرداری شیراز بی سابقه بوده است و این نشان از اهمیت شورای اسلامی شهر در دوره ششم به بافت تاریخی دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر شیراز، مهدی نصیری اظهار کرد: با توجه به رویکرد مسکونی و گردشگری بافت تاریخی، بازدیدهای هفتگی را آغاز و در این راستا جلساتی را با دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز برگزار کرده و پیگیری مشکلات از نتایج جلسه بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به متفاوت بودن مدل بافت تاریخی با دیگر نقاط شهر در بحث شهرسازی نیز از دیدگاه کالبدی و تاریخی به این منطقه نگاه خواهد شد، ادامه داد: بودجه عمرانی منطقه بافت برای توسعه در شورای ششم به عنوان دومین بودجه مناطق در نظر گرفته شده است که تاکنون در تاریخ شهرداری شیراز بی‌سابقه بوده است و این نشان از اهمیت شورای اسلامی شهر در دوره ششم به بافت تاریخی دارد.

ناظر شورا در منطقه بافت تاریخی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: از مجموعه شهرداری به خصوص منطقه بافت تاریخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نماینده شیراز در مجلس، استاندار فارس و معاونان، مشاوران وی و گروه‌های فعال نهاد و یاوران شورا در بافت تاریخی تشکر می‌کنم.

کد خبر 610553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.