خانواده‌محوری رکن اصلی برنامه‌های فرهنگی شهرداری یزد

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به اهمیت تقویت کانون خانواده در ایران، خانواده‌محوری را رکن اصلی و اساسی برنامه‌های فرهنگی شهرداری این کلان‌شهر دانست.

ابوالقاسم محی‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه موضوع خانواده در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: در دین مبین اسلام تأکیدات ویژه‌ای نسبت به این موضوع مهم شده است.

وی ادامه داد: استحکام کانون و بنیان خانواده عامل بسیار مهمی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مختلف است و در مقابل، تزلزل در این کانون خود عامل بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی است.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: در این راستا ضرورت دارد تمام نهادهایی که فعالیت آنها مرتبط با موضوع خانواده می‌شود، برنامه‌ریزی دقیقی در راستای تحکیم بنیان خانواده داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن هم به خوبی پی برده است که تا زمانی که خانواده در ایران جایگاه مستحکمی داشته باشد برنامه‌های سوء آنها نتیجه نمی‌دهد، گفت: از این‌رو استکبار جهانی برنامه‌ریزی بسیار گسترده‌ای برای ایجاد تزلزل در خانواده‌های ایرانی طرح‌ریزی کرده است.

محی‌الدینی یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها را در حوزه‌های فرهنگی دانست و ادامه داد: با توجه به ضرورت تقویت خانواده‌ها، برنامه‌های فرهنگی شهرداری یزد بیشتر خانواده‌محور طراحی و اجرا می‌شود.

کد خبر 610148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.