استاندار مصوبه شورای شهر در خصوص بافت فرسوده را هرچه سریع‌تر ابلاغ کند

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استاندار مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص بافت فرسوده را هرچه سریع‌تر ابلاغ کند و چنانچه در این زمینه اقدام نشد، براساس قانون، شهردار می‌تواند رأسا آن را ابلاغ کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه دهم مهرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری، اظهار کرد: لازم است از نیروی انتظامی، بسیج و سپاه که در این ایام با تمام ظرفیت در میدان هستند تا توطئه‌ای که دشمنان علیه ملت ایران طراحی کرده‌اند را خنثی کنند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی در خصوص لزوم خدمت بیشتر به مردم، گفت: اصفهان چهار هزار هکتار بافت فرسوده دارد و شهرداری هیچ‌وقت مانند امروز در میدان نبوده است تا این بافت‌ها را احیا کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مصوبه لازم در خصوص بافت فرسوده از سوی استاندار نگه داشته شده است، افزود: بر اساس قانون اگر استانداری برای ابلاغ مصوبه‌ای بیش از یک ماه اقدام نکرد، شهرداری خود می‌تواند اقدام کند؛ از این مصوبه نیز چند ماه گذشته و در این خصوص برای مردم مشکل ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: از استاندار اصفهان درخواست می‌شود که مصوبه را ابلاغ کند و اگر تا یک هفته ابلاغ نشد شهردار می‌تواند آن را ابلاغ کند تا مناطق محروم که گرفتار اجرای آن هستند، گره از کارشان باز شود.

کد خبر 609182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.