رئال مادرید به دنبال برگرداندن ستاره میلان

در طول فصل نقل و انتقالات تابستانی، بارها شایعه جدایی مارکو آسنسیو از رئال مادرید به گوش رسید و رئال به فکر یک جایگزین برای او است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال ۳۶۰، رئال مادرید براهیم دیاز را به عنوان جانشین بالقوه مارکو آسنسیو معرفی کرده و برای بازگرداندن این بازیکن به مادرید تلاش خواهد کرد.

در طول فصل نقل و انتقالات تابستانی، بارها شایعه جدایی مارکو آسنسیو از رئال مادرید به گوش رسید. تنها یک سال از قرارداد این بازیکن اسپانیایی با رئال باقی مانده و به همین دلیل سران این باشگاه در تلاش بودند تا از فروش وی درآمدی کسب کنند.

به دلایل متعدد، این بازی‌ساز در نهایت در لوس بلانکوس ماندگار شد، اما پس از شش هفته ناامیدکننده دیگر در فصل جدید زیر نظر کارلو آنچلوتی، جدایی او از جمع کهکشانی‌ها کاملاً محتمل است. وی تنها در ۴ بازی به عنوان بازیکن تعویضی برای رئال مادرید به میدان رفته و در مجموع ۴۸ دقیقه در تمام رقابت‌ها برای تیمش بازی کرده است.

در صورتی که این ملی پوش اسپانیایی در ماه اکتبر و در ابتدای ماه نوامبر زمان بیشتری برای بازی در اختیار داشته باشد، ممکن است بتواند برای انتقال پیش از اتمام قراردادش به توافق برسد.

اگر آسنسیو تصمیم بگیرد بازیکن آزاد شود، رئال یک جایگزین برای او در ذهن دارد. براهیم دیاز که بین ژانویه ۲۰۱۹ تا سپتامبر ۲۰۲۰ بازیکن رئال بود، توانست دوران حرفه‌ای خود را در آث میلان آغاز کند. در دو فصل گذشته، این بازیکن ۲۳ ساله در ۸۶ بازی برای غول ایتالیایی ۱۲ گل زده و ۹ پاس گل داده و به تیم فعلی‌اش کمک کرده تا در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۱ قهرمانی سری آ را به دست بیاورد.

اگرچه این ملی پوش اسپانیایی از اواسط ماه آگوست تأثیرگذاری کمتری در تیمش داشته، اما میلان در تابستان آینده گزینه خرید او را فعال خواهد کرد. بند موجود در قرارداد این بازیکن ۲۲ میلیون یورو (۱۹.۶۲ میلیون پوند) است، با این حال رئال مادرید اعلام کرده است که به بازگرداندن دیاز علاقه دارد و ممکن است این بازیکن گزینه جایگزین آسنسیو در مادرید شود.

کد خبر 608228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.