آفت‌های جنگل‌های زاگرس موضوع برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه» می‌شود

برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه» سه‌شنبه بیست و نهم شهریورماه با موضوع آفت‌های جنگل‌های زاگرس ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ در برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه» کامران پورمقدم؛ مدیرکل جنگل‌های خارج از شمال سازمان منابع طبیعی، هادی کیادلیری؛ رئیس دانشکده منابع طبیعی و محیط‌زیست و مجید توکلی؛ عضو هیئت‌علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان به‌عنوان کارشناس حضور دارند و با پرهام دیباج درباره موضوع برنامه گفت‌وگو می‌کنند.

برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه» یک برنامه چالشی درباره محیط‌زیست ایران است که در آن پرونده‌های مختلفی در حوزه محیط‌زیست موردبررسی قرار می‌گیرد.

پرهام دیباج که خود از مستندسازان این عرصه است با سفر به نقاط مختلف ایران بکرترین تصاویر از طبیعت، حیات‌وحش، گونه‌ها، زیستگاه‌های طبیعی و مخاطرات این گنجینه‌های ملی را با رویکرد علمی به تصویر کشیده است که برخی از این تصاویر، نتیجه سال‌ها سفر و جست‌وجو در دل طبیعت ایران است.

برنامه «طبیعت ۳۶۰ درجه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی پرهام دیباج است که سه‌شنبه بیست و نهم شهریورماه حوالی ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۳:۰۰ بامداد، ۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ خواهد بود.

کد خبر 606703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.