۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
استقبال خمین از مهر

شهردار خمین گفت: شهرداری در آستانه سال تحصیلی جدید، خطوط عابران پیاده در مقابل مدارس شهر را خط‌کشی و رنگ‌آمیزی کرده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه فعالیت خدمات شهری شهرداری در حوزه فضای سبز با محوریت بهبود و زیباسازی فضای سبز شهری است، اظهار کرد: به منظور حفظ فضای سبز، زیبایی شهری و مبارزه با آفات، علف‌زنی بلوار شهدای روحانی، بلوار مهر، بلوار فنی و حرفه‌ای، بلوار پاسداران، بلوار بهشتی بعد از میدان بسیج، میدان انقلاب و میدان شهدا ابتدای بلوار گلزار شهدا انجام شده است.

وی افزود: شهرداری در راستای حفظ بهداشت محیط و خدمات‌رسانی به شهروندان نظافت و لایروبی جوی‌های بلوار پاسداران، کوچه‌های میدان جانبازان و خیابان فرهنگسرا را انجام داده است.

شهردار خمین با اشاره به نظافت سطل‌های زباله خیابان‌های اصلی و فرعی شهر به منظور رفاه حال شهروندان و حفظ بهداشت عمومی، خاطرنشان کرد: ۲۵ سطل زباله مکانیزه در خیابان فرهنگسرا و خیابان شهید شیخی و ۵۸ سطل زباله در سطح خیابان‌های اصلی شهر شست‌وشو و ضدعفونی شده است.

احمدی گفت: مدیریت حمل‌ونقل شهری شهرداری خمین در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، به منظور حفظ امنیت دانش‌آموزان و سهولت در عبورومرور اقدام به خط‌کشی و رنگ‌آمیزی خطوط عابران پیاده در مقابل مدارس سطح شهر کرده است.

کد خبر 606497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.