پاداش میلیونی فدراسیون دوومیدانی برای مدال‌آوران بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

فدراسیون دو ومیدانی بابت کسب مدال‌های برنز و نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی توسط علی فتحی‌گنجی و فرزانه فصیحی از آنان تقدیر و به‌ترتیب ۳۰ و ۴۰ میلیون تومان به این دو ورزشکار اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی فتحی‌گنجی ملی‌پوش دوومیدانی کشورمان توانست در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی کشور ترکیه در رقابت ماده پرتاب‌نیزه این مسابقات مدال برنز را کسب کرد و فرزانه فصیحی در دوومیدانی ۱۰۰ متر موفق به کسب مدال نقره شد.

به‌همین دلیل فدراسیون دوومیدانی در جریان برگزاری مراسم اختتامیه بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با اهدا پاداش به علی فتحی‌گنجی از تلاش، زحمات و کسب افتخار توسط این قهرمان شایسته کشورمان تجلیل و قدردانی به‌عمل آورد و همچنین مبلغ ۳۰ میلیون تومان به‌عنوان پاداش از سوی فدراسیون دوومیدانی به علی فتحی‌گنجی اهدا شد.

علاوه‌بر این، فدراسیون دوومیدانی مبلغ ۴۰ میلیون تومان نیز به‌عنوان پاداش به فرزانه فصیحی دارنده مدال نقره ماده ۱۰۰ متر بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اختصاص داد و در آخرین روز از بیست‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر دوومیدانی بانوان به وی تقدیم و از زحمات و افتخارآفرینی فصیحی تقدیر کرد.

کد خبر 605667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.