نکونام دستیار کی‌روش شد؟

با اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال، توافقات نهایی میان فدراسیون و باشگاه فولاد انجام گرفته و جواد نکونام با حفظ سمت در تیم‌ملی دستیار کی‌روش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هفته گذشته در کنفرانس‌خبری‌اش اعلام کرد که جواد نکونام در جام‌جهانی به‌عنوان مربی ایرانی دستیار کارلوس کی‌روش در تیم‌ملی خواهد بود؛ وی همچنین اعلام کرد نکونام پس از پایان جام‌جهانی جواد نکونام برای جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم‌ملی می‌شود.

کارلوس کی‌روش نیز در نخستین صحبتی که در مقابل خبرنگاران داشت، تاکید کرد برای دستیار خود تنها یک انتخاب دارد و آن‌هم جواد نکونام است و باید او به کادرفنی‌اش اضافه شود.

پیش از این در هفته گذشته باشگاه فولاد در واکنش به حضور نکونام در تیم‌ملی به‌عنوان دستیار کی‌روش اعلام مخالفت کرده بود و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد نیز خبر از مخالفت نکونام با حضور در تیم‌ملی داد، اما احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد اقدامات و توافقات میان فدراسیون و باشگاه فولاد انجام گرفته و جواد نکونام با حفظ سمت در جام‌جهانی به‌عنوان مربی تیم‌ملی و دستیار کی‌روش روی نیمکت خواهد نشست.

گویا فدراسیون فوتبال به نکونام قول هدایت تیم‌ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را داده است و نکونام با این شرط قبول کرده که به‌عنوان دستیار در جام‌جهانی کنار تیم‌ملی حضور داشته باشد و شاید باشگاه فولاد نیز به‌همین دلیل حاضر به توافق با فدراسیون فوتبال شده است.

البته فولاد خوزستان باید پانزدهم بهمن‌ماه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ‌قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا مقابل الفیصلی عربستان قرار بگیرد و باید دید نیمکت تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها در اختیار نکونام خواهد ماند یا باشگاه فولاد تغییراتی را اعمال می‌کند.

کد خبر 605635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.