رویای ستاره آرژانتینی MLS به حقیقت تبدیل شد

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، نامِ تیاگو آلمادا ۲۱ ساله را در جدیدترین ترکیب خود برای فیفادی سپتامبر معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، نامِ تیاگو آلمادا، ۲۱ ساله را در جدیدترین ترکیب خود برای فیفادی سپتامبر معرفی کرده است.

آلمادا که ستاره آتلانتا آمریکا است، با فرم عالی خود در باشگاهش، و فراخوانده شدن به تیم ملی برای بازی‌های تدارکاتی جام جهانی در ماه سپتامبر، پاداش دریافت کرده است. این بازیکن جوان برای نخستین‌بار در تیم بزرگسالان حضور دارد و امیدوار است، نخستین بازی خود را برای تیم اسکالونی انجام دهد. آلمادا در اولین فصل حضورش در MLS پس از خرید ۱۶ میلیون دلاری از ولز سارسفیلد، شش گل زده و ۱۱ پاس گل داده است.

او گفت: "بدیهی است که حضور در تیم ملی آرزوی هر بچه‌ای است. این پاداش کاری است که من از زمانی که حرفه‌ای شدم یا حتی قبل از آن، انجام داده‌ام." بله، رؤیای هر کسی بازی کردن برای تیم ملی است.

حضور آلمادا، به این جوان امید می‌دهد که بتواند به جام جهانی قطر برود آرژانتین یک هفته قبل از شروع رقابت‌های خود در جام جهانی قطر، یک بازی تدارکاتی را مقابل امارات متحده عربی انجام خواهد داد.

تیم اسکالونی در گروه C با عربستان، مکزیک و لهستان هم‌گروه است.

تیم اسکالونی فعلاً در تاریخ ۲۳ سپتامبر در یک بازی دوستانه به مصاف هندوراس می‌رود و چهار روز بعد به مصاف جامائیکا می‌رود.

کد خبر 605605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.