توزیع مخازن ذخیره‌سازی پسماند در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: مخازن ذخیره‌سازی پسماند توسط شهرداری این کلان‌شهر در مراسم جاماندگان اربعین حسینی توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به برگزاری مراسم‌های ویژه اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به زائران در قم و عراق اظهار کرد: خدمات شهرداری در سال‌های گذشته برای خدمت‌رسانی به زائران در داخل و خارج از کشور جای قدردانی دارد.

وی افزود: بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای استقبال از زائران اربعین حسینی در آماده‌باش کامل قرار دارند و برنامه‌ریزی لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: هر ساله همزمان با برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) در کشور عراق، رهاسازی و تجمع پسماندها در طول مسیر، همچنین معابر و خیابان‌های شهرهای عراق، با بروز مشکلات بهداشتی، زیست‌محیطی و خدمات شهری مختلفی همراه بوده است و در بعضی نقاط آلودگی منظر، انتشار بوی ناخوشایند، ریزش شیرابه و تکثیر جانوران موذی همچون مگس، ازجمله پیامدهای تکراری دوره‌های پیشین است؛ به همین منظور هرساله، مخازن ذخیره‌سازی پسماند از سوی شهرداری قم در مسیر پیاده‌روی اربعین توزیع می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های اربعین حسینی در شهر قم، گفت: مخازن جمع‌آوری پسماند در میان ایستگاه‌های صلواتی و مواکب شهر قم نیز توزیع می‌شود.

کد خبر 605060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.