آغاز رقابت‌های تنیس قهرمانی نوجوانان آسیا در قزاقستان

رقابت‌های تنیس قهرمانی نوجوانان زیر ۱۲ سال آسیا در شرایطی از امروز در قزاقستان آغاز شد که تیم‌های ملی دختران و پسران کشورمان در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های تنیس قهرمانی نوجوانان زیر ۱۲ سال آسیا از امروز _دوشنبه بیست‌ویکم شهریورماه_ در کشور قزاقستان آغاز شد.

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات با حضور برقعی (نماینده فدراسیون جهانی تنیس)، مایلی (مدیر فنی فدراسیون قزاقستان)، داراکا الاوال (سرداور مسابقات از سریلانکا) و ۱۹ کاپیتان تیم‌های شرکت‌کننده به انجام رسید و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

در بخش پسران تیم ملی کشورمان در گروه A با تیم‌های هنگ‌کنگ، قزاقستان، میانمار و پاکستان هم‌گروه شد و در گروه B تیم‌های تایلند، هند، چین‌تایپه و ازبکستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

در بخش دختران نیز تیم ایران در گروه B به مصاف تیم‌های چین‌تایپه، قزاقستان، مالزی و سریلانکا می‌رود و در گروه A تیم‌های هند، لبنان، تایلند، هنگ‌کنگ و ازبکستان حضور دارند.

کیمیا کمالیان، عسل فرحبدنیا، رومینا رافعی بروجنی، کیارش صادقی، بردیا مجدآبادی و رامتین رافعی بروجنی تنیس‌بازان کشورمان در این مسابقات هستند.

تیم‌های ملی ایران با هدایت هنگامه عزیزی و فرهاد صانع به سرپرستی محسن رحیمی در این رقابت‌ها حضور دارند.

به گزارش ایمنا، مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در مرکز سرپوشیده تنیس با نام "دولت" در شهر نورسلطان برگزار خواهد شد.

کد خبر 604701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.