احتمال یک‌طرفه‌شدن مسیر مهران به ایلام/افزایش ۶۵ درصدی ترددها

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه به محض مشاهده اینکه مسیر مهران به ایلام توان بار ترافیکی بیش از این را ندارد، این مسیر یک طرفه خواهد شد گفت: روز گذشته با افزایش ۶۵ درصدی ترددها به سمت محورهای استان روبه‌رو بودیم.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ترافیک در محورهای منتهی به مرز مهران روان است و با توجه به رصدهای انجام شده توسط دوربین‌های پایش تصویری، همه محورهای استان ترافیکی روان دارند.

وی با بیان اینکه موج بازگشت از مهران به سمت ایلام آغاز شده است، افزود: بار ورودی به استان نسبت به روزهای قبل کاهش یافته است و هرچه بیشتر به اربعین نزدیک می‌شویم با بازگشت زوار روبه‌رو هستیم.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تصریح کرد: به محض رسیدن به نتیجه‌ای مبنی بر اینکه مسیر مهران به ایلام توان بار ترافیکی بیش از این ندارد، این مسیر یک طرفه خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته با افزایش ۶۵ درصدی ترددها به سمت محورهای استان روبه‌رو بودیم و تا روز گذشته ۳۱۴ هزار خودرو به استان وارد شده است، ادامه داد: حدود ۱۰۷ هزار دستگاه خودرو به پارکینگ‌ها منتقل شده و پارکینگ‌ها تقریباً اشباع شده است.

سرهنگ کهزادی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ترافیک موج بازگشت طی روزهای آتی افزایش یابد، گفت: تعداد فوتی‌های حوادث ترافیکی این استان طی سال جاری نسبت به سال ۹۸ کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: زواری که درحال بازگشت از عراق هستند، حالت خستگی و خواب‌آلودگی دارند و به همین منظور قبل از حرکت به سمت شهر خود در اولین مکان ایمن و مکان‌های درنظر گرفته شده، استراحت کافی داشته باشند.

کد خبر 604546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.