سکوت توخل پس از اخراج از چلسی شکست!

توماس توخل، برای نخستین‌بار درباره اخراج خود از چلسی صحبت و فاش کرد که این باشگاه همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب او خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماس توخل برای نخستین‌بار درباره اخراج خود از چلسی صحبت و فاش کرد که این باشگاه همیشه «جایگاه ویژه‌ای در قلب او» خواهد داشت.

او گفت: «این یکی از سخت‌ترین جملاتی است که تا به حال مجبور شده‌ام بنویسم امیدوارم سال‌ها نیازی به انجام آن نداشته باشم. از اینکه دوران من در چلسی به پایان رسیده است، ناراحت هستم.»

او نوشت: «این باشگاهی است که در آن احساس می‌کردم چه از نظر حرفه‌ای و چه از نظر شخصی، در خانه‌ام هستم. از همه کارکنان، بازیکنان و هواداران بسیار سپاسگزارم که باعث شدند من از ابتدا احساس خوبی داشته باشم.»

«غرور و شادی که در کمک به تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های جهان احساس کردم، برای همیشه با من خواهد ماند. من افتخار می‌کنم که بخشی از تاریخ این باشگاه بوده‌ام و خاطرات ۱۹ ماه گذشته، همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند. باشگاه جایگاه ویژه ای در قلب من دارد.»

چلسی پس از شروع ضعیف فصل، توخل را اخراج کرد زمانی که او اخراج شد، آبی‌ها از شش بازی لیگ برتر ۱۰ امتیاز کسب کرده بودند و آخرین بازی او به عنوان سرمربی، شکست ناامیدکننده در لیگ قهرمانان مقابل دینامو زاگرب بود.

«گراهام پاتر» سرمربی سابق برایتون، جایگزین توخل بر روی صندلی داغ استمفورد بریج شده است. آبی‌ها برای جذب او ۲۲ میلیون پوند پرداخت کردند و او قراردادی پنج ساله بسته است.

توخل برای تیم‌های دیگر در دسترس است و احتمالاً تا زمانی که یک باشگاه بزرگ اروپایی در ماه‌های آینده برای او پیدا شود، استراحت خواهد کرد.

کد خبر 604495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.