حمایت بخش خصوصی از اجرای پروژه‌های عمرانی در قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم شهرداری قم گفت: سرمایه‌گذارانی که در اجرای پروژه‌های عمرانی، تفریحی و گردشگری با شهرداری قم مشارکت کنند، حمایت‌ می‌شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، علی رمضانی در خصوص حمایت‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم شهرداری قم از حضور بخش خصوصی، اظهار کرد: شهرداری از مشارکت بخش خصوص در اجرای پروژه‌های عمرانی، تفریحی و گردشگری حمایت می‌کند.

وی با تأکید بر جلب اعتماد مردم و بخش خصوصی، افزود: اگر بتوانیم پروژه‌ها را در زمان مناسب به بهره‌برداری برسانیم و امور در سرمایه‌گذاری تسهیل شود، اعتمادسازی برای مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌های مختلف انجام خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم شهرداری قم تصریح کرد: در سال جاری پروژه‌های خوبی به‌ویژه در هفته دولت افتتاح شد که نشان‌دهنده پویایی حرکت مجموعه شهرداری قم در مسیر آبادانی شهری است و این پویایی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تدوین سند سرمایه‌گذاری در شهرداری قم، گفت: در این خصوص نقشه راهی نیاز داشتیم تا در زمینه سرمایه‌گذاری به چشم‌انداز خوبی دست یابیم.

رمضانی گفت: در سند سرمایه‌گذاری به مشارکت بخش خصوصی در تمام بخش‌ها تأکید شده است و حتی مواردی همچون احداث زیرگذرها، تعریض معابر و فضای سبز را نیز در نظر گرفته است.

کد خبر 604263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.