آغاز طرح نظافت خیابان به خیابان در کربلای معلی از امروز

رییس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از آغاز طرح نظافت و جاروزنی خیابان به خیابان شهر کربلا توسط خادمان شهرداری اصفهان از امروز (شنبه) خبر داد.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح نظافت و جاروزنی خیابان به خیابان در کربلای معلی توسط خادمان شهرداری اصفهان از امروز _شنبه نوزدهم شهریورماه_ آغاز شد و مسیرهای تردد زائران سیدالشهدا (ع) در حال پاکسازی است.

وی افزود: این طرح امروز با نظافت محوطه اطراف موکب‌ها، جمع‌آوری و انتقال چهار سرویس پرس زباله و نظافت و جاروزنی مسیرهای منتهی به حرم از جمله خیابان صدره، کنار گذر نهر البوبیات، خیابان احمد الوائلی و سایر مسیرها است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان، آبرسانی به موکب‌ها به میزان ۷۰ هزار لیتر توسط تانکر آبرسان و خودروهای آتش‌نشانی را از دیگر اقدامات خادمان شهرداری اصفهان در این طرح مطرح کرد و گفت: آموزش و اطلاع‌رسانی به مسئولان موکب‌ها و هیئت‌ها جهت قراردادن به‌موقع پسماندها و توزیع کیسه زباله بین موکب ها از دیگر اقدامات این ستاد است.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین روز هفته جاری، خدمات‌رسانی به موکب‌های شهرهای شهرضا، گلپایگان، رهنان، خمینی شهر، نائین و آران بیدگل نیز در کنار سایر موکب ها انجام شد.

به گزارش ایمنا، خادمان شهرداری اصفهان در قالب گروهی ۵۰ نفره از پاکبانان و نیروهای خدماتی به شهر کربلا اعزام شده‌اند و در دو شیفت کاری به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

کد خبر 603992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.